Liseberg!

I fredags gav vi oss så iväg till Anna för en kommande heldag på Liseberg. Kom, efter ganska mycket felkörning, fram till Anna vid 21-tiden nånting och sen låg vi o snacka o flumma halva natten.
På lördagen blev det Liseberg! Weee
Kom dit vid 12 och så inledde vi med Lisebergsbanan, hääärlig, och så vidare. Var fullkomligt livrädd inför Uppswinget (den nya) men den va bara skön, rätt lugn faktiskt. Balder var jättekul o kanonen med... ja, allt var bäst, typ. Tyvärr lite långa köer, men så e de... Vi lyckades iaf slippa undan regnskurarna (satt o åt eller stod i kö under tak när de kom).
Åkte, trötta som tusan, hem igen från Göteborg vid 22-tiden igår kväll och kl 1 när vi va hemma hade alla sovit i bilen utom Kent, som körde hehe... möttes av en festande Peter :D som skulle hem o lägga sig dock. Som vi.

Idag har min mammas faster fyllt år så har varit på lite kalas, sen har vi ätit god middag; lövbiff, klyftpotatis, sallad och Jensens Favoritsås samt päroncider till det.

Jag ska bjuda Kent på överraskningsmiddag denna veckan med. Man ska själv planera menyn, väljer själv hur många rätter det ska bli m.m. men ska lyckas hålla allting hemligt. Sen nästa vecka är det hans tur att bjuda mig. Så bra recept emottages tacksamt! Hihi

Jaja... nu är det bara 3 veckor tills vi flyttar. Det ska bli såå skoj! Längtar faktiskt. Fast kommer sakna alla här förstås.

Ikväll är det Beck på TV :)
O nu ska jag se Kvarteret Skatan!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback