Malmöfestivalyra!

Nu är det ju snart (eeeh om typ 3 veckor men ändå...) Malmöfestival igen, programmet är nu helt klart och det verkar blir en riktigt bra festival de dagarna jag är hemma!

Första fredagen, den 17:e augusti, spelar Perikles på Dansbanan *weee* De är dock de enda bra på hela kvällen typ... men jag ska ju ha utflyttningsfest med så kommer väl inte ut alltför tidigt ändå. Sen på lördagen spelar Måns på stora scenen kl 19 och därefter Sahara Hotnights.
Sen sista fredagen - ännu en gång - står THE ARK på stora scenen kl 23 efter fyrverkerierna! En riktig gammal klassiker blir det med när Melody Club spelar före dem.... (va för ett antal år sen med...). Joddla med Siv inleder den kvällen men dem pallar jag nog inte med... haha....

Annars de dagarna däremellan blir det att flytta, inreda nya lägenheten i Växjö och städa ur den gamla här i Malmö.... sen blri jag snart smålänning.

Jaja, nu ska jag hjälpa till med maten och sen blir det IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback