Mer shopping...

Blev en liten shoppingrunda igår igen. Lollo skulle hälsa på och kom så småningom (2 timmar försenad... suck... tur jag har Olivia och hennes affär!).
Lyckades avstå från att köpa världens sötaste behå i hennes affär denna gången, har blivit lite många inköp där den sista tiden.... men på Stadium hittade jag ett par vita Adidasskor som jag baravar tvungen att ha! Så snygga! Visade sig att jag inte hade täckning på kortet men mamma satte snabbt över lite pengar så vips har jag ett par nya skor :)

Idag verkar det bli lite fint väder i alla fall, så vi ska cykla ut till
Ilva och kolla på möbler en stund.
Kanske till o med kan bli lite solande om man har tur!

Nu ska vi käka pytt i panna (sista som e kvar av skolans mat haha).

Snart är det dags för Halmstad! *weee*
Och sen blir det kanske Öland, sen Stockholm, sen sommarstugan. Sååå nice!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback