Shopping!

Idag blev det en dag på stan :) Eller ja, har varit duktig och bakat bröd - riktigt gott blev det faktiskt - tvättat och gått promenad med idag. Plus sett allsången som va riktigt bra idag, denna tisdagen skulle man vart i Stockholm och inte en onsdag om två veckor :P På fiiint hotell! Hotellet är bokat, jepp.

Jaja tillbaka till shoppingen. Jag hade planerat in ett besök på Femilet eftersom jag hörde att de hade 50% rea och en behå har man ju alltid användning av så... det slutade med en gul behå med matchande trosor, första gången jag köper matchande typ haha... och ett par trosor till och bikinitrosan till bikinibehån jag köpte för några veckor sen. Alltihop för knappt 400 kr (skulle egentligen kostat typ 800 kr så...) Sen hade jag handlat färdigt sa jag, men det blev ändå ett par vita byxor på H&M, såna sköna, lediga nu på sommaren och ett rosa linne med dödskallar som jag kollat på förut (tror det är samma som du köpte, Gisela). Det landade på 188,50 sammanlagt och skulle egentligen ha kostat 367,50 så tjänade nästan 200 där. Så grymt, jag som aldrig brukar handla på rea annars!

Nu har jag iaf lite nya kläder att njuta av!

O just de.. storstädning hade jag ju som rubrik på förra inlägget men glömde skriva att jag höll på o städa. Blev inte klar iaf, hittade massa gamla kul dagböcker och annan skit och sen idag blev det inte av men imorgon så! Kanske... om jag inte börjar fixa vid mitt fina collage med mig o Kent på. Fast då måste jag köpa lim först. Äsch, vi får se vad som händer. Sen ska jag ju träffa Zandra med!

O vi köpte sambopärm idag :D Haha! För å hålla koll på alla viktiga sambogrejer, typ vem som köper vad och hyreskontrakt m.m.... Så kul det ska bli! Går o kollar i inredningsaffärer o grejer, igår på Nilssons i Svedala fanns flera fina soffor till okej pris som vi vill ha. Tur vi har samma smak iaf :)

Kommentarer
Postat av: gisela

rea är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback