Skånsk mat i Smyge!

I helgen har det varit "Skånsk mat i Smyge", ett arrangemang som LRF anordnar och som varje år lockar många besökare till Sverige sydligaste udde, Smygehuk. Här säljs bröd, kött, marmelader, grönsaker, rapsolja, fuktighetskräm, kakor, ostar m.m. och framförallt äggakaka. I år har jag också sålt lite av mina egna smycken, fick ihop nästan 600 kronor så snart är jag väl ikapp vad jag lagt ut :) hehe Annars har fuktighetskrämen varit min grej, som varje år. Den är gjord på rapsolja, doftar underbart och håller fuktigheten kvar i huden länge. Kanon, med andra ord! Vi sålde slut redan till lunch idag.. oops... sen blev det rapsolja för hela slanten istället.

Så har min helg varit då. Va där på grillfest i fredags, helgrillad gris *mumsmums*, och sen jobbat hela helgen. Imorgon ska vi dit för då är det personalfest med så då får vi köpa lite billigare av det som är kvar. Nice!

Nu ska vi snart ut o gå en runda. Försöka fortsätta vara nyttig nu efter helgen :P

O snart är det dags för Halmstad.....

Btw, grattis Jens som fyller 25 år idag! Hurra!! Hurra!! Hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback