Storstädning

Har haft en härlig helg. Blev partaj på Cuba Café och så småningom Debaser i lördags. Har fortfarande on ti armen och rumpan från min vurpa :P Haha... inte ofta vakterna kommer in o stoppar en heller bara för att man jagar varandra lite!

Igår var lugn dag. Jag va bakis, så perfekt dag för IKEA. Hittade massa saker vi vill ha och köpte sängstomme tills vi flyttar. Blev en mycket billigare än vad vi tänkt från början, så perfekt. Och sen är vi båda lika förälskade i Ektorp-sofforna så blir nog en sån sen med. Vet dock inte om det blir en hörnsoffa (den känns så stooor) eller en 3-sits. Eller en helt annan kanske! Ska ut till Nilssons i Svedala i eftermiddag och kolla, de har möbelrea.

Idag har vi sprungit med men fan va kass min kondition e nu. I lördags sprang jag 2,5 km men fick stanna efter backen och idag sprang jag 3,5 km men fick stanna där igen. Suck. Jaja... Jag är iaf duktig o gör mina armhävningar o sit-ups varje dag! Haha

Nu ska vi käka färskpotatis och lax. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback