Arrie

Jag är hemma hos mina föräldrar idag igen. Öppnar imorgon (06.30) så kan sova mycket längre om jag är här och får skjuts till jobbet :)
Ska strax äta, grillat o potatissallad. Mums!

Imorgon är sista dagen på jobbet! Lite blandade känslor ändå. Jag har lärt mig oerhört mycket det senaste halvåret. Att sätta tydliga regler, samtala med föräldrar både om allvarliga och lättsamma händelser, hålla i lektioner, samarbeta med personal (även dem man inte trivts jättebra med...), planera lektioner och att ibland i princip driva denna fritidsavdelning halvt på egen hand, har det känts som i alla fall. Massa kunskaper som jag kommer ha med mig in i min utbildning - känns kanon! Har länge längtat till sista dagen, har ju vart något irriterad på en del av mina kollegor som jag anser inte ha skött sina jobb som de ska, vilket har gett mig mycket merarbete. Samtidigt kommer jag att sakna de andra kollegorna och framförallt barnen så fruktansvärt mycket! Men jag har lovat att komma o hälsa på till hösten, och det löftet ska jag verkligen hålla!

Tills imorgon ska det då bakas ett par kladdkakor att bjuda både barnen på vår avdelning och all personal på. Sist vart det ju kladdkaksmuffins men jag orkar inte baka hela kvällen idag igen haha!

Nu är det visst mat.....
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback