Depp

Jag känner mig så deppig just nu.
Sommardepression?
Kanske snarare nån form av saknapojkvännenochvaratröttpåjobbetnusistaveckan-depression.

Men lite positivt just nu är att vi verkar ha en lägenhet på gång.
Tyvärr inte inflyttning förrän den 1 september, men i alla fall.
It makes me a little happy.

I alla fall skönt att det bara är tre dagar kvar att jobba nu.
Sen har jag, tro det eller ej, jobbat färdigt här. Helt sjukt att tiden gått så snabbt!
Tre dagar kvar till sommarlov alltså. Så skönt det ska bli.
Vi ska fira med fondue på Elysée på fredag. Hoppas kunna fira lägenheten med :)
Kent ska kolla på den nu i veckan. Tjoho! Haha

Jag vill typ att nån kommer hit o håller mig sällskap. Fia, var e duuuu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback