Frågetecken

Jag vet inte vad jag ska göra.
Är alltså helt uttråkad.

Kanske ringer Kent om en liten stund, eller ber honom ringa mig.
Väntar på att Sofia ska komma hit men det blir säkert sent.
Dumt, för jag e så jävla trött. Men men....

Imorgon kommer min söta pojke hit igen. O på torsdag ska han på
två jobbintervjuer - en i Nybro och en i Växjö. Hoppas verkligen han
får något av det, helst det i Växjö. Så kan vi bli sambos... :)

Annars flyter väl det mesta på. Jobbat som vanligt idag, jobbar imorgon.
På onsdag är man ledig - sköööönt! Sen på torsdag är det jobb,
därefter student. Fredag jobb igen och lördag RixFM-festival i Malmö.
Och i helgen ska jag ha grymt sex på stranden, det stod i mitt
horoskop.
Jag är vädur. Imorgon och på onsdag med kanske. Eller så blir det bara
pojkvännen (vattuman) som får njuta ordentligt för det stod i hans
horoskop :P Haha! Vi får väl se....

Nu ska jag slå en pling då va.
Ha de gött!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback