Grusade planer

Hade ju tänkt börja med att ta såna där långa, nyttiga promenader from idag men ska det då inte fullkomligt vräka ner regn hela dagen? Suck.
Blir nog här inne idag. Har åtminstone, än så länge, varit duktig och inte ätit onyttigt och mackor på förmiddagsfikat och allt det där extra som det jämt blir. Ibland får jag med ångest, faktiskt.
Och bara för att man inte får äta det där extra så blir man så sjuuukt jävla hungrig så det är inte klokt!

Jaja. nu ska jag va lite glad istället o tänka på nåt annat.
Om bara 2 dagar kommer min älskade pojkvän hem igen. Goood I miss him!
Saknar honom så mycket att det gör ont...
Men han ska kolla på lägenheten på fredag, o sen slutar jag kl 13 o då ska jag hem o pussa på honom allt vad jag kan ända tills vi ska ut o äta sen på kvällen!
Längtar tills dess....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback