Jobb å grejer!

Kent har fått jobb! I Ljungby :)
Så nu kan vi flytta ihop till hösten *weee*
Har sökt en del lägenheter redan och letar massor hehe... Så mysigt det ska bli!

Annars så hade vi skolavslutning på jobbet igår. Säga hejdå till flera av barnen som man inte kommer se nåt mer *snyft* och blev själv avtackad av rektorn och personalen. Fick en jättefin blomma och en flaska vin, och sen badlakan o hudkräm från den ena klassen jag jobbat med. Så gulligt!

Fritids e lugnt nu, men roligt. Idag lekte vi sanning eller konka och ryska posten. Tidigare i veckan har jag varit med på vattenkrig med kidsen. Haha! Äntligen få ge igen på dem litegrann ;) Nej, men kul var det i alla fall!

Igår hade vi personalfest med! Käkade på Elysée - gottgott med fondue! Och tobleronemousse till efterrätt... Mums filibabba! Hade väldigt kul med.. roliga arbetskamrater!

Ikväll är det Jensens Böfhus som gäller. Vi firar 8 månader idag :) Tiden går såååå fort!
Och jag är såå lycklig!



Btw. jag är inte längre röd som en kräfta och jag hade skitkul i lördagskväll på Heartbreak! Så vet ni det :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Gratttis!!!!!!! Vad roligt att ni ska flytta ihop :) Glad för er skull...

2007-06-14 @ 19:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback