Lägenhet!

Vi har fått lägenhet i Växjö! Pappren e påskrivna o alltihop så den 1 september flyttar vi in i en mysig liten (45 kvm) 2:a på Campus. Kent va o kolla på den idag o verkar nästan lika kär i den som i  mig så det blir nog bra :P Haha!

Har firat ikväll med middag på Elysée och sååå gott det var!

Firade också sista dagen på jobbet. Var så jag hade tårar i ögonen när jag skulle säga hejdå till folk, mest pga att en av barnen var så ledsen. Shit han verkligen storgrät och nästan skakade, stackarn. O inte var det ett av de barn som man trott skulle sakna en så mycket heller. Fick presenter idag med, två marabouchoklad, massa teckningar, kritor, pennfodral med nalle puh o lite andra gulliga saker. Kommer sakna barnen så mycket!

Nu ska jag, tro det eller ej kvart över nio en fredagkväll, gå o lägga mig. Men ligger nog o myser o drömmer oss bort till september o lägenheten o allt det där ett bra tag till :)

O tänk. Jag ska bli sambo.
Det trodde jag verkligen inte för ett år sen....
Men det blir inga barn än, för vi har ju ingen barnkammare :P

Kommentarer
Postat av: gisela

jag skulle ine ana det för ett år sen heller :P haha. men jag är glad för din skull :) hoppas vi får se lite bilder på lägenheten sen! (i love inredning...) :P denna helgen, jag har tagit de lugnt idag. imorgon ska jag jobba 11-18 och sen får vi se... söndag ska jag SOVA och kanske åka till stan lite :) mn mest bara ta det så lugnt jag kan... puss!

Postat av: Magnus Persson

Grattis! Glöm inte inflyttningsfest (som mig... *vill minnas att jag lovade något för ett knappt år sen*). Jag kommer att se till att ha en utflyttningsfest i augusti istället i varje fall, kommer info på mejlen.

2007-07-07 @ 14:11:44
URL: http://magnuspersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback