Midsommar!

Midsommarfesten i fredags blev såå lyckad!
Tack alla ni som kom, bjöd på er själva, utförde era uppdrag, dansade runt midsommarstången och ja, gjorde årets midsommarfest till en av de bästa någonsin!
Tyvärr har jag inga bilder än.. men det kommer kanske senare.

Igår var jag väldigt bakis på morgonen *hmm* men med hjälp av lite McDonaldslunch och sen städning o grejer så piggnade jag till, så mycket att jag på kvällen sen kunde dricka igen :P

Nej, men vi hade romantisk kväll igår med vitt vin och räkor. Det var såå gott och mysigt! Rekommenderas!
Vi firade att det var 9 månader sen vår första dejt (det finns alltid nåt att fira, typ...)

Nu ska vi hitta på nåt å göra idag med bara, sen kommer vi inte ses på några dagar igen.

Ha en underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: gisela

Jag måste hålla med om att midsommarfesten var lyckad :) Jag ber om ursäkt att mitt uppdrag inte genomfördes men annars tror jag att jag var med på de mesta :P Jag hade iaf jättejätteroligt, Nicklas med. Lätt en av de bästa midsommarna någonsin för min del! Tack så jättemycket för en otroligt lyckad kväll!! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback