På tal om kräftor...

ni skulle se mina armar just nu! Usch!
Blivit helt röd.. o konstigt är det. Jag är ju ute samma timmar i vanliga fall som jag varit idag, och då bränner jag mig inte, men idag när man legat på Ribban o glassat i solen då bränner man sig! Som tur är hade jag smörjt in resten av mig så i övrigt e jag ganska obränd :P

Badade idag igen. Idag var det jätteskönt! Varm och härligt (iaf vid ytan..) så vi badade två gånger o denna gången var vi i ganska länge också, och simmade och plaskade och ja, njöt :)

Passade på att köpa ny bikiniöverdel idag med :) På Femilet (jajemän, Olivia, men köpte inte den du har utan en grön). Blir kanske underdelen med nån dag.... vi får se!

Nu har vi precis grillat gottgott och druckit också gottgott haha och ska ge oss in till Stortorget och RixFM-festivalen om en liten stund. Så blir partaj idag med :) Igår va vi på St Gertrud o käkade after work och sen drog vi till Möllan och drack ett par öl. Niiice!

Ooh just det! Amandas student va jätteskoj! Roligt sällskap och god mat och ja.. kanon! Tack!

Tjingeling, nu ska jag dricka upp min tequila rose och sen ta mig in till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback