25 mars 2007

Idag är ingen vanlig dag
för idag är det min födelsedag!

Fick bästa födelsedagspresenten igår. Kent bjöd mig på Grease och det var helt underbart! Skådespelarna var såå bra (Måne e supersöt..:P ) och de  dansade och sjöng och agerade och ja... jag var helt salig.. :D
Före Grease käkade vi middag ute och drack vin till, vilket jag typ aldirg gjort på restaurang förut hehe men det var
jättegott!

Gårdagen i övrigt spenderades på stan där jag shoppade en prickig klänning (se bild..) som jag faktiskt tycker om! Trots prickarna haha.. har aldrig ägt något prickigt förut! Klänningen skulle dessutom passa perfekt in i grease :P Kent köpte en jättesnygg skjorta på H&M med :) Så snygg i den så!



Sen skulle vi träffa Olivia för fika och när vi kommer in på hennes jobb säger hon helt högt och skrattar att "vet ni vem jag dissat idag? Carola!" och så berättar hon att Carola vart där, men Olivia kände inte igen henne. Hon kände igen lite men visste inte vem det var, o tyckte att hon var rätt divig och när Carola ville lägga undan kläder till senare så frågade Olivia efter hennes namn! Asg! Kan itne ha gjort henne överlycklig direkt. Ännu bättre var att när Olivia berättat detta klart för oss så viskar hennes kollega att du, Carola är i provrummet därborta, hon kom tillbaka innan. Haha! Så då hade Olivia alltså både dissat henne en gång, och sen berättat högt för oss att hon var divig och att hon dissat henne. Fast Carola verkade inte höra, för när hon kom ut igen shoppade hon visst loss för över 5000 kronor.
Så igår blev en bra dag, fick se både Carola och Måns! Hehe

I fredags hade jag födelsedagsfest med våfflor o grejer. Blev en trevlig kväll, ganska lugnt men ja, goda våfflor, många drinkar och lite karaoke på det :) Perfekt! O sen en natt jag aldrig ska glömma... ;) Hahaha!

Tack för alla presenter jag fått!
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback