Cara Mia

Dumma låt, den fastnar på hjärnan som ingen annan.
Fast den e bra förstås.

Imorgon blir det Let´s Dance på fritids i skolan. Ska bli kul att se hur det går.
Har blivit mycket jobb i veckan, jag ahr fått fixa med träningstider, utse jury, göra
poängskyltar till juryn, göra medaljer till vinnarna m.m.... De fyra paren som ska
vara med är väldigt duktiga i alla fall så ska bli spännande att se hur det går imorgon :)

Och jag är så glad att det äntligen är fredag igen imorgon. Och helg. Så himla
skönt! Bara mysa imorgon, kanske dricka vin... vi har blivit dåliga på det haha
och kolla på Let´s Dance och ja... trevlig kväll helt enkelt. Sen på lördag ska antingen
vi till Helsingborg eller så kommer Madde o Johanna hit på kvällen för å festa!

Btw så sprang jag idag igen. Jag börjar bli grym ju :)
Och det var såå skönt idag! Sist var det jobbigt men idag var det bara härligt, sprang
en längre runda än jag planerat, förlängde den två gånger hehe... känns bra!

Nu vill jag att Kent ska ringa! Saknar honom!
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Henriksson

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback