Födelsedagsfest!

På fredag den 23 mars ska jag ha födelsedagsfest!

Jag bjuder på våfflor med tillbehör och sen blir det förfest
här på Rönnen och därefter utgång (vart bestämmer vi då).
Festen och våfflorna drar igång ca kl. 20.

Alla är bjudna, men jag vill gärna veta innan om du kommer!




Ps. Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera. Mitt liv har gått
i 190 den senaste veckan så jag har verkligen inte hunnit.
Nu är jag på väg till linedancen strax och imorgon försvinner
jag iväg till Tomelilla igen. Men vi ses på fredag hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

hej:) Att jag kommer vet du redan. Hoppas bara det är ok att jag trillar in lite tidigare. När kommer du hem? Kraam

2007-03-20 @ 20:13:00
Postat av: Magnus Persson

Grattis och ha så trevligt! Själv sitter jag på tåget ner till Laholm då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback