Helsingborg tur o retur

Idag blev det en snabb vända till Helsingborg efter jobbet. Åkte dit, hämtade mina inköp från underklädespartyt *hehe* och satt 20 minuter senare på tåget hem till Malmö igen. Fick läst en hel del ur "Mias hemlighet" på vägen (den tredje av böckerna "om" Mia Eriksson. Gömda och Azyl av Liza Marklund är de första två). Har en del sidor kvar men ska försöka plöja igenom de så snart som möjligt.

Väl hemma provade jag mina inköp och jajemän, de satt bra!

Ikväll har jag dessutom hunnit med att frosta av min frys. Äntligen! Det kan man snacka om behövdes!

Nu sitter jag o pratar med min fina pojkvän i telefon. Imorgon får jag äntligen träffa honom igen! Och då ska vi till Wallmans på kvällen. Sååå roligt!

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback