Kom in kom in kom in!

Kan du inte bara komma in på msn typ NUUUU?
Jag vill ju ha lite schlagerlåtar :)

Den här veckan känns så fruktansvärt lång.
Jag har varit helt inställd på att det är torsdag sen jag gick
och la mig igår kväll. Skitjobbigt.
Därför har jag ju sett fram emot att världens sötaste kille
kommer hit imorgon, men så är det inte förrän i övermorgon :(

Idag har jag varit duktig och lagat mat! Inte ofta det händer
numera. Jag gjorde egen potatismos (riktigt gott), sallad,
stekte korv och kokade lite morötter.

Oooh nu kom han in på msn :D
Min lycka är gjord! Hehe

Tjingeling mes amis!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej, hej... Ser ut som om det blir ett malmöbesök på måndag igen. 10.10 närmare bestämt. När slutar du? Kram

2007-03-07 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback