Saker som gör mig glad

Fick brev från Johanna igår.
Så överraskad jag blev!
Det var längesen vi skrev brev till varandra (bolleruptiden...) och
dessutom under tentamenstillfälle. Kan det bli mer "det gamla vanliga"? Hehe...
Jag ska försöka svara nån dag, när jag hinner.

Idag fick jag vykort från Hanna.
Så överraskad - igen.
Få brev och vykort varje dag... inte dåligt minsann.
Verkar ha det så härligt i Chile, Hanna. Hoppas allt fixar sig med bostad och
språkkurs och alltihop. Det verkar toppen i alla fall!

Idag har jag linedance. Äntligen!
Jag vill hinna pyssla lite med mina nya pärlor också.
Och så läser jag Asyl av Liza Marklund. Kan knappt lägga boken ifrån mig. Är så
bra, men såå himla hemsk. Man förstår verkligen inte hur vissa människor tänker.

Har ju glömt skriva nåt om underklädespartyt i lördags med.
Det blev storshopping för min del! Hehe
Handlade för över 1300 kronor. Så nu får grejerna minsann sitta bra och ge lite
utdelning ;) hehe... fast det är nog inget problem med det!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback