Tjejfest!

Ikväll blir det tjejfest och underklädesparty i Helsingborg :)
Får se om man hittar några sexiga underkläder då, ja... haha.. kosta skjortan
lär de väl göra förstås men jaja.. man kan alltid hoppas!

Har varit på stan idag med Kent och hans brorsa m. familj. Trevligt, har köpt
lite pärlor och sånt där... så jag har ntå att sitta o pyssla med om kvällarna.
Behövde nån ny färg, innan var det mycket vitt så nu blev det mycket svart och
svartskimrande pärlor, typ.

Sitter ensam här hemma nu. Ska snart ta bussen till tåget o så tåget upp till
Helsingborg. Frågan är om jag kommer att sova där eller ge upp och åka hem
till min underbara pojkvän. Saknar honom redan. Jag är kanske knasig, men
när man vart från varandra fyra dagar är det så trist att behöva åka igen efter
knappt en dag. Och så vet jag att han är här hemma i min lägenhet. Visserligen
festandes men ändå... aaah!

Ha en trevlig kväll!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback