Dagens önskning

Idag, eller rättare sagt just nu, önskar jag att det när som
helst ringer på min porttelefon eller att Kent bara går in
genom min dörr. Senaste tåget var inne 18.20 så då borde
han kunna gå in här när som helst.

Men fan... nu ringde han hemifrån. Suck.
Får väl sova ensam inatt också då.. *snyft*

Fast det går fler tåg ikväll, Kent, så vet du det... ;)

Studentfesten hos Olivia igår va skoj!
Massa god mat och MASSA godis.... hehe..
synd bara jag inte kunde supa med er :P

Idag har jag varit i skogen hela dagen och sen ute på fritids.
Värsta friskusen :D Fast det e skönt så jag klagar inte!

Ha de bra!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kent

Bara en natt till sen sover vi hela helgen tillsammans, så mysigt...o nästa vecka får vi sova nästan varje natt tillsammans, så härligt...o sen har jag sommarlov och då får vi sova varje natt tillsammans, såå underbart:)Pussar

2007-05-31 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback