Förkyld

Mamma Mia var helt underbar! Fantastisk!
Jag bara älskar musikaler... Grease o Mamma Mia o jaa... stod o klappade o dansade o va helt glad, nästan så jag slog han som satt framför mig när jag applåderade fick jag höra från pappa sedan :P Men helt underbart var det i alla fall! O resan va mysig... jag o Kent själva längst bak.. hehe.. Kunde ligga o sova (el iaf vila) i hans knä hela vägen hem. Nice!

Nu är jag jätteförkyld. Ska lägga mig snart också, knappt 4 timmars sömn inatt börjar göra sig märkbara o ögonlocken känns redan tunga. Plus att näsan e så täppt, så täppt.

Imorgon är det Eurovision Song Contest o den ska vi kolla på hemma hos Zandra! Käka tacos o gott, o kolla på festivalen. Blir mysigt :)

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback