Packning pågår!

Håller på för fullt att packa men just nu blev det lite paus för mat. Värmde lite ugnspannkaka i micron. Inte så spännande men det får duga!

Har blivit lite ändrade planer bland kläderna. Nu stoppades den vita klänningen med röda prickar (om ni minns den, kan lägga in en bild längre ner med om jag kommer ihåg det) ner i väskan tillsammans med två par nya, vita skor. Vet inte vilka jag ska ha på mig på festen. Och är det fint väder de andra dagarna kan jag ha det ena paret på mig då också! Bestämde mig dessutom för att måla naglarna röda för att matcha klänningen och så har jag mina nya örhängen att ha på mig. Perfekt! Känns faktiskt lite roligare än den bruna kjolen o de som jag tänkt ha annars...

I övrigt går det väl ok med packandet. Är mkt grejer som ska ner bara. Som vanligt hehe...

Hoppas alla får en härlig långhelg nu och festar ordentligt! Alla är välkomna på rockfesten här i huset, som jag tyvärr kommer missa *snyft*, nu på fredag! Lugnt kan man säga att de festerna rockar fett! Haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback