The Aaaaark!

Oh my god! Det här var lätt den bästa konsert jag någonsin varit på!
The Ark på KB, massor av människor, sån grym stämning och aaah alla de bästa låtarna o jag hoppade o skrek o sjöng o dansade så jag sitter här alldeles genomsvettig o ska snart in i duschen o upp tidigt imorgon men jag e så glad och så lycklig att jag vart på konserten att det gör ingenting alls! Sååå underbart!

Det var då en kort sammanfattning av kvällen :)

Sammanfattning av veckan:
Igår sprang jag vårruset på ca 31 minuter. Delade ut flygblad och picknickade efteråt o hade allmänt trevligt.
På valborg va jag o Zandra o Kent i pildammarna o såg Malmös valborgsfirande. Det varade i typ en halvtimme medan bussåkande+ väntande varade i typ två timmar... aja så kan det va! Vi hade skoj i alla fall och Zandra va galet full på ingenting alls!
I lördags va vi på Heartbreak - jag, Annelie, Zandra o Kent. Då var Annelie galet full (jag har aldrig sett henne så dragen förut....) o dansade o flirtade hela natten :P Haha. vi sjöng karaoke o buggade o ja.. hade superskoj! Sjöng karaoke hemma med o övade upp oss :P

Nu måste jag in i duschen (Kent väntar på mig där.... tihi...) o sen direkt i säng för ska upp o jobba imorgon!

O förresten.. har jag sagt att jag ska på Mamma Mia i Göteborg nästa torsdag? Snacka om att det här är bästa våren... Inom loppet av 1,5 månad kommer jag ha varit på Wallmans, Grease, The Ark och Mamma Mia. Inte dåligt, va?

Tjingeling, sov gott!!



skrivet ca 00.15 den 4 maj 2007 (publicerades dock inte förrän på morgonen pga tekniska problem).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback