Biobiljetter!

Jag o Kent har vunnit biobiljetter! Skickade in lösningar på massa korsord i en korsordstidning och tro det eller ej, men vi vann! Så i helgen blir det bio... kanske :)

Idag har jag varit o simmat. Blev 100 längder, eller 2,5 kilometer. Ganska hyfsat.... hehe...

Annars en rätt lugn dag. Jobbar i världens bästa klass numera... hihi.. så lugn o fin! (Kanske lugnet före stormen?? Hoppas inte det....)

Har inte så mycket mer att skriva. Ska kolla på nyheterna nu eller nåt. O snart prata med sötaste pojkvännen! Bara 3 dagar kvar tills jag ska hem nu.... Längta, längta, längta!!


-----------------------------------------

Uppdatering.
Kom på att sötaste pojkvännen kanske inte lät så bra. Lät som om jag har flera stycken... men det finns bara en o han e snarare sötast i hela världen av alla killar som finns :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe jo jag har gjort tabben att säga du är min sötaste snällast pojkvän. Fick ett snabbt svar - har du många?? *lol* Ha det bra gumman - miss u!!!

2007-11-11 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback