Drömtjejen

Hittade nyss en artikel i Aftonbladet om hur svenska män anser att drömtjejen ser ut. Jag känner mig lite träffad faktiskt. Ett utdrag:


Är du kvinna, har långt, rakt och blont hår, blåa ögon och en kurvig figur?

Grattis, då är du nog perfekt - för en svensk man.

Är du dessutom mellan 1,66 och 1,70 meter lång och gärna vill ha barn, är glad och vänlig är det ännu bättre.

De raderna stämmer i alla fall ganska perfekt :P Haha... kanske e Kent som har svarat på frågorna bara? Nej,nu ska Zandra snart få datorn av mig så att jag kan låna hennes mobltelefon o ringa hem till Kent. Hon ringer gratis så... Fast med hennes falska sång så vete sjutton om hon förtjänar datorn egentligen. Börjar få onti öronen snart. Tur det är fredag imorgon och jag ska åka heeeeeem!

Hem till julpyssel i helgen. Baka lussekatter o pepparkakor o pynta o mysa! :D

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Gisela

Hehe, jag är ganska långt utanför någon ram av drömtjej isåfall. Tur att Nicklas är lite knäpp så han tycker om mig ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback