Hemma hos Annelie

Jag sitter hemma hos Annelie nu ikväll. Annelie som blivit med hund, men som snart ska lämna tillbaka den igen. Får hoppas jag kan sova inatt trots hundhår o sånt i lägenheten... hmmm...

Lång dag på jobbet idag. Hade personalkonferens till halv åtta ikväll, men iaf skönt att inte behöva ta sig hela vägen till Trelleborg utan bara hem till Annelie där jag dessutom fick mat med en gång. Sån lyx! Blir lite "sovmorgon" imorgon med. Annelie ska väl iof sig upp tidigt som fan, men ja... sen börjar jag ju halv åtta som alltid på tisdagar.

Bara fem veckor kvar att jobba nu (inklusive denna). Skönt! För varje vecka som går så vill jag bara mer o mer stanna kvar i Växjö. Stanna hos Kent o få va där med honom hela tiden. Det är jobbigt med distansförhållanden. Man får längta på tok för mycket ibland... :(

Imorgon är det löning, o jag ska ut o julklappsshoppa efter jobbet :) Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback