Rymdvarelser :)

Vi har börjat på ett tema om rymdvarelser i skolan. Bara denna veckan, men ändå! Jag skrev en egen saga igår som handlar om leksaksrymdvarelser som kommer till liv och barnen gillade den verkligen! Har ritat en stor bakgrundsbild att sätta upp i kapprummet sen och sen små bilder av rymdvarelserna m.m. som ska sättas fast på den stora bilden. Blir häftigt!

Annars är det rätt lugnt. Lugnt på jobbet, vår klass är guld värd :)

Mina nycklar är fortfarande borta. Suck. De fanns inte hos polisen heller. (Antar att jag har skrivit här innan att de försvunnit... om inte annat så tappade jag bort dem i onsdags). Så nu får jag väl helt enkelt låta dem vara borta....

Det är spännande med Facebook ibland. Vissa människor har förändrats så sjukt mycket på typ noll tid. Men det är klart, jag träffar ju inte många just nu. Bara Zandra som jag bor hos i veckorna, min söta pojkvän på helgerna och sen typ personalen och barnen på skolan. Så tragiskt det låter, men ja, det e ju sant. Fast jag e väldigt nöjd ändå! Har just nu inte tid o träffa mer folk ändå så.. hehe...

Ikväll ska Zandra på gåsamiddag så jag är ensam hemma... Blir datorn för hela slanten då! Haha...

Ha en bra kväll!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback