Snö!

Äntligen - årets första snö har skådats! På tåget igår, när vi kom till Alvesta, upptäckte ALLA på tåget att det faktiskt snöade utanför. Folk sa överallt "det snöar, titta. Kolla ut, det snöar" m.m. och ringde hem till folk i typ malmö o sa att det snöar här, det gör det inte i malmö väl? och snöade gjorde det också i Växjö, och nu är det faktiskt lite vitt här ute på balkongen och på hustaken. En fördel med att bo på lite längre norrut i landet kanske :P Plus att vi kanske slipper undan den värsta stormen nu i helgen...

Mysigt att vara hemma igen nu. Var ju så längesen sist. Just nu är bara jag vaken för Kent va så trött men vi va tvungna att tvätta så jag offrade mig att ta hand om tvätten. Sen ska vi iväg och simma idag, sen får vi se vad dagen bjuder på! Eventuellt utgång ikväll och dansa till Black Jack :)

Ha en bra helg, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Det har faktiskt snöat nere i Malmö med ;) Hihi.
Ha det bra! Kram Alexandra

2007-11-10 @ 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback