Torsdag!

Äntligen torsdag, och därmed fredag imorgon!
o fredag innebär ju åka hem-dag :)
Har packat väskorna ikväll.. så skönt. Veckan har gått rätt fort ändå, en bra vecka.

Har simmat ikväll med. Blev 100 längder idag också, på 69 minuter. Hoppas på att komma ner till 60 minuter... men det lär ta ett bra tag! hehe... just nu tar 2 km (80 längder) ca 55 minuter. Jag kommer snart förvandlas till en fisk tror jag :P

Btw så gjorde jag ett par skitsnygga örhängen i tisdags. Tycker jag själv i alla fall. Med tärningar längst ner, en "ögla" på typ och silverkedja. Ja, svår å förklara o låter nog helt skumt när man läser här men ska försöka få in en bild nån dag, även om bilderna brukar bli rätt dåliga på smycken. Hmm....

Nu ska jag kolla vidare på Lyxfällan. Weird people som gör av med sjuuukt mycket pengar på typ ingenting (nödvändigt i alla fall). Hade jag vart tjejen i programmet där ikväll så hade jag typ dödat min sambo alltså. Vilken jäkla sambo liksom... hon får ta lån för att typ betala hans räkningar! Helt stört....

O just det.. igår va det 13 månader för mig o Kent. Inte så mycket att fira kanske men i alla fall!

Ha en bra helg, det ska jag ha!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback