1 år!

Idag firar vi 1 år tillsammans! Så underbart o så sjukt... Vem kunde tro det för ett år sen? hehe.. Det har varit mitt bästa år någonsin, haft så många härliga, roliga stunder och fått o gett så mycket kärlek. Jag älskar honom så mycket o hoppas att det kommer hålla för alltid!

Middagen igår va mysig. Blev inte den menyn som jag skrev igår för mig, utan åt vårrulle till förrätt, biff med purjolök ( o ris förstås) till varmrätt och sen friterad banan med glass till efterrätt. Va jättegott! Där ska vi äta fler gånger, det är mysigt med kinarestauranger :)

Idag ska vi åka o bada, om en liten stund. Ska bli så skönt att gå in i den varma simhallen när det är så kallt ute! Men först kolla klart på Bonde söker fru... haha... det e rätt kul faktiskt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback