Depp

Jag mår inte bra. Inte helt bra i alla fall. Lite lätt illamående hela tiden... usch. Började igår eftermiddag på jobbet, o hade ont i magen med (liiite nervöst då min kollega som åkte hem tidigare i torsdags för att hon inte mådde bra dessutom hade spytt hela natten). Vågade inte äta på tåget, om ifall liksom och sen åt jag när jag kom hem, Kent hade gjort supergod varm smörgåstårta. Va helt trötta, la oss strax efter nio redan o jag hade typ ont i hela kroppen o skakade för att jag frös så mycket. Sen vaknade jag inatt med världens huvudvärk, fick efter ett tag ta huvudvärkstablett o då gick de över efter en stund. Känner mig fortfarande hängig o hade lite feber nu på morgonen. Usch... jag vill ju va pigg o glad o social när jag äntligen e hemma!

Nu är Kent hos frisören i alla fall så jag kan sitta o deppa för mig själv lite. Han klipper sig här på Campus så, o vi tvättar med så därför jag inte följde med.

Nu vill jag må bättre i alla fall! Blir ju ingen simning idag som de va planerat, men kan nog få in nån promenad i alla fall. O sen måste jag bli frisk så det kan bli Ullared på måndag! Värsta långa inköpslistan dit ju... växer för varje dag :)

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback