Fisk

Mina fingrar luktar fisk. Lax :) Vi ska äta världens godaste laxpaj till middag. Gjorde den en gång i våras när de hade billig lax på Willys o den va så god så nu va vi tvungna att göra den igen - fast laxen va dyr... hehe....

Idag har varit en bra dag. Började dagen med mysig frukost på sängen (vår ommöblering e så perfekt! värsta utsikten mot blå himmel nu....) och sen åkte vi till badhuset o jag simmade 2000 meter igen (gjorde de i onsdags med om jag inte skrev de). Sen badade vi i bubbelpoolen en stund och simmade därute och åkte supersnabba, lite läskiga, vattenrutschkanan.Sen idag har vi sett på film o ätit godis o så har jag gett Kent massage! Nu håller vi på o lagar mat då så ska snart äta.

Jag älskar att vara hemma och få vara med Kent! Det bästa som finns. Hela veckorna bara längtar jag hem, hem, hem och nu måste jag snart åka hemifrån igen :( Fy! Men nu e det "bara" 10 veckor kvar att jobba i alla fall. Och inte veckan som kommer men nästa vecka är jag ledig en dag så blir kort vecka. O sen är det inte jättelångt till jullovet.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback