Happy!

Efter de senaste deppiga inläggen är jag idag på glatt humör! Har precis ätit jättegod kvällsmat, sötsur gryta, och har haft en bra dag o mått bra hela dagen! Skönt :) Imorgon är jag ju dessutom ledig och så ska vi till Ullared o shoppa järnet.. hehe... Det är så mysigt att vara hemma - det bästa som finns verkligen. Önskar att jag alltid fick vara här.. men men.. nu har ju nästan en tredjedel av tiden gått som jag ska jobba i Malmö så snart får jag flytta hem igen :)

Hmm.. tänkte bara skriva det där. Typ att jag är glad :)

O just det... Göteborg tog hem SM-guldet i Allsvenskan - ytterligare en anledning till att vara glad!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra kväll :)

Postat av: olivia

låter som en trewvlig kväll. hoppas du shoppar många fynd imorron :)

2007-10-28 @ 18:14:25
URL: http://bloggissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback