Hej

"Hej Kent. Saknar dig av hela mitt hjärta. När sängen gungar och låter så undrar Zandra vad händer. Tanken slår mig, att du Kent, har hittat oss. Men efter en stunds tänkande och mitt medvetande blir mer verkligt så förstår jag att du inte är här men att det är dig Cissy drömmer om. Då är jag verkligen glad att ha en egen säng, 1 meter ifrån mig så jag slipper va med om detta. Jag måste tänka. Hahaha. Nu är det snart natt igen och oron kommer. Att jag inte får sova en natt till av att det gungar i sängen. Fortsättning följer....
Förresten, tack kent för att jag får låna Cissy."

(citerat av zandra när hon hjälpte mig med inlägget....)

Nu skriver jag! det ovan ärlite snurrigt med vem som säger vad osv men ja... jag lämnar det till läsarna, ni har väl lie hjärnor att klura ut med i alla fall. Om inte så är det jag som saknar Kent :) O resten e väl zandras ord... om gungande sängar o så. Menklart, den gnisslar rätt så bra, och jag sover itne så stilla så... och ja de kanske gungar eftersom fjädringen e så kass men whatever, jag sover som en prinsessa i den :D

Nu börjar jag få ont i ryggen av att skriva på den här bärbara datorn... föredrar stationära.... men har ju ingen här så. Ha de bra!
Tjingeling!


"Hejdå" säger Zandra och vinkar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback