Lite ledsen igen...

Nu när jag mår bra och är helt glad så har Kent blivit sjuk istället... så jobbigt. Han sa när vi kom hem från Ullared att han mådde illa och kände sig konstig, sen har han spytt :/ Det gjorde ju inte jag, men kan ju va jag som smittat ändå, men som själv inte blivit sååå dålig. Nu har ju iof sig jag blivit orolig igen för att bli dålig inför tågresan imorgon bitti....

Dagen på Ullared har i alla fall varit toppen! Vi fick iof sig parkera låååångt från ingången och det var MASSOR av folk därinne, men vi hade kul och när det var som mest folk och mest trångt och jobbigt så flummade vi som mest och hade därmed jättekul- mest åt alla människor som var så sura o griniga därinne! Haha!
Det blev en hel del shopping... jeans, t-shirt, tröjor, vinterjacka, trosor.... och dessutom de flesta av årets julklappar (!) och lite annat smått o gott, typ schampon o sånt. Nån julprydnader med. Vårt gemensamma konto belastades mest med en massa härliga ljus till betydligt lägre priser än typ IKEA och med vackra färger! Blev också julgransslinga till balkongen, gardiner till sovrummet och lite köksgrejer o ja... lite annat med antar jag. Mycket roligt iaf!

Nu ska jag snart gå o lägga mig. Har packat nästan färdigt inför imorgon (ska ner till Malmö igen o jobba). Ser fram emot en kort vecka på jobbet, o sen på fredag kommer Kent när o på kvällen partajar vi med Annelie som har inlfyttnings- och halloweenfest! Lördagen bjuder sedan på inflyttningsfest hos Jens o Sofia, så blir mycket festande helgen som kommer *weee* Ska bli sååå skoj! O på söndag avslutas helgen med söndagsmiddag hos mamma o pappa. Perfekt!

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback