Måste uppdatera...

Jag måste nog uppdatera igen. Går visst rätt lång tid mellan gångernanu men zandra har ju datorn jämt...skyller på henne! Inflyttningsfesten i fredags blev kanonbra! Vi hade jätteskoj med tacos och karaoke och ölspel och bibeln m.m. sen partaj på stenladan (ska in o kolla om vi finns på bild btw...) och efterfest!

Lördagen bjöd på tjusigt väder så blev lite småpromenader under dagen sen på kvällen mys hemma. Åt ryggbiff *mumsmums* med klyftpotatis och jensens whiskysås :) Somnade sen kvart i 9 i soffan framför teven.. weird men kan bero på viss sömnbrist natten före!

Sen åkte jag tillbaka hit igår igen. Saknar Kent massor redan men bara 4 dagar tills fredag och dagarna borde ju gå lika snabbt som förra veckan så det löser sig nog. På fredag ska jag käka middag hos jens o sofiainnan jag tar tåget hem. Ska bli kul att se deras lägenhet också!

Nu måste jag sluta skriva för.... eeehh... jag orkarinte skriva mer! Hehe
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback