Nya skor! (x2)

Har köpt nya skor idag! Ett par svarta, med klackar... sååå tjusiga tillsammans med jeans och min nya kappa! Hade en liten shoppingrunda på stan medan vi skulle hitta en restaurang att äta på ikväll. Kent köpte ett par jeans med, som han e så sexig i :) hehe.... fattas bara det till det priset :P Jag köpte ett par skor i onsdags med, ett par walkingskor, Reebok. Jättesköna, så kan äntligen slänga mitt gamla par som jag fullkomligt gått sönder. Shit, 2 par skor på en vecka! Inte klokt ju. Dessutom var båda paren på rea, de på Din Sko (idag) under halva priset och de på Intersport (walkingskorna) 150 kr rabatt. O jag som aldrig hittar nåt på rea.... Btw så fanns det snygga jackor på JC med.. men köpte inte nån nu, få rse om det kanske blir senare.

Ikväll ska vi äta på jättemysig kinarestaurang. Kollade menyn o de hade erbjudande om 3-rätters meny för 149 kr. Fläskfiléspett med jordnötssås till förrätt, Fyra små rätter till varmrätt och Friterad banan med glass till efterrätt. Hyfsat pris, typ. Dock mindre bra med tanke på mitt nya nyttiga liv.... Men ibland måste man ju fira med och jag har vart jätteduktig de här tre första veckorna o gått ner nästan 3 kg (tror jag) så har väl förtjänat det. Tror jag. Dessutom firar man ju inte 1 år tillsammans så många gånger!

Kvällen igår när jag kom var underbar. Vi hade så himla mysigt och jag har saknat honom så mycket nu hela veckan och nu vet jag att jag inte åker förrän på måndag morgon och det är så skönt för då får vi en extra kväll tillsammans.

ps. Zandra.... tack för presenten! Den kom väl till pass.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback