Trellehulla

Så,nu sitter jag här i Trellehulla (Trelleborg för er som inte är härifrån o fattar vad jag menar...) Iaf så har jag det rätt så bra här. Jag har en skön säng att sova i, åtminstone sover jag gott i den, och jag har mat o internet o ja, de mesta man behöver. Just nu är typ min första lediga stund att bara göra "ingenting" o skriva här på bloggen sen jag kom hit i söndags.

Jobbet trivs jag jättebra med. Mycket nytt och så, men det kommer bli kanon :)

Enda minuset - som också är ett jätteminus (och på tal om minus så kan jag berätta en rolig grej lite längre ner...) - är att Kent inte är här. Men vi pratar i telefon lite då o då och smsar i alla fall. Just nu är han på foxtrotkurs (så kom nyss på varför han itne svarar på mitt sms o kommer in på msn) o hoppas dte går riktigt bra! Hihi... king of the dancefloor! Fast nu kom han ju in! weee..

Hmm frågade varför han inte dansar men just ja, bara tisdag idga. Han dansar imorgon. O hade snackat i telefon nu....

Jo det där om minus. Så för ett tag sen, i våras nån gång, fick jag ett sms där det stod att jag var världens sötaste minus. Kanske kom det efteråt förresten menwhatever. Typ harnåt att göra med att 2minus bli plus. För mattefolk då :) Blev inte så kul här men tanken som räknas.

Nu ska jag ägna mig åt bara msn en stund med sötaste killen på jorden (och i hela universum med för den delen...)

Kommentarer
Postat av: Kent

Var kul det där med minus:) Kan knappt tro att det var jag som kom på det men men...Det jag sa var att du o jag var som två minus och tillsammans blir vi något väldigt positivt (plus).
Jag ringer dig sen ikväll när jag kommer hem från foxtrotkursen, ska jag berätta alla nya steg jag lärt mig:)Pusspusspusspuss

2007-10-03 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback