Äntligen fredag!

Nu är det fredag, dvs bara några timmar kvar till HELG och då ska jag få vara med min älskling hela dagarna! :D Förutom lördag kväll då jag ska partaja o han ska... eeehh.... lägga pussel eller nåt. Hmm. Har börjat på ett nytt nu ju, mkt roligare än det förra!

Ikväll ska vi ha myskväll, äta tacos i pitabröd (som jag ska baka) och titta på film o mysa i vår fina soffa. Kanske blir lite glass med chokladsås med (usch vad vi är onyttiga!).

Sen imorgon ska vi till Kents föräldrar, han ska hämta lite varmare jackor o vantar o sånt där (känns som man bor i Norrland ibland haha skoja bara. Men det e kyligt på morgnarna när han ska cykla iaf....). Får säkert nån jättegod mat där med, som vanligt, och sen på kvällen ska vi tillbaka hit för jag ska ju ut på kvällen, annars kanske vi skulle stannat och fiskat kräftor.

På söndag är inte så mycket planerat, bara tvättid mellan 13-16. Lagom kul :)

Rundan till skolorna igår gav inte så mycket, alla skolor här är tydligen benhårda med att gå efter vikarieförmedlingen så lär ju inte va så lätt att få in en fot och vikariera på skolorna än på ett par månader typ. Fan. Men men... har ju sökt lite annat med iaf. Ska upp o kolla på Statoil idag haha.... Kul jobb jag söker, inte sant? men vilket jobb som helst är bättre än att gå hemma i alla fall! Funderar på om jag trots allt ska engagera mig i CUF med nu... hmmm... kanske cyklar o hälsar på dem nästa vecka?

Ha en trevlig helg allihop och se till att svara på festfrågan i förra inlägget! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback