Grå söndag

Idag är det söndag o snart är helgen slut. Lite tråkigt... men har haft en väldigt mysig helg! I fredags firade vi ju med god mat o så hyrde vi "Se upp för dårarna", som va ganska kul. Sen igår var det finfint väder så vi körde ut till skogen och gick 11 km-slingan... Det tog då typ 2 timmar o vi var gaaanska slut när vi kom tillbaka till bilen. typ. Sen hem, laga mat o sen ut på stan. Köpte mig en halsduk på Indiska och Kent köpte en fin ljuslykta. Sen tog vi en fika på stan o så köpte vi en badrumsvåg. ohoh... Har inte velat ha nån innan, men nu är jag lite sugen. Med tanke på alla promenader jag går numera så.. hehe.. Idag blir det kanske en joggingrunda med, men är tråkigt väder. Alldeles grått.

Igår hade vi myskväll med, blev vitt vin o räkor till middag. Började med en förrätt bestående av melon, skinka, äpple, paprika och kalles färskost (den godaste färskosten som finns!). Sen räkorna.... mums! Till efterrätt (och tilltugg till Svensson, Svensson) blev det marängswiss.. gottgott! Hade bakat maränger med innan på eftermiddagen :) Blev sen en tv-kväll med svensson, svensson som sagt (hur kul som helst! Så glad att den serien e tillbaka!) sen Babben & Co som också va skoj och sen lite Sing a'long och Extra!Extra! Sen somnade vi gott :)

ja... det var min helg det! Nån annan som hittat på nåt skoj i helgen? O just det, efter mina stadiga siffror på 9-10 besökare 10 dagar i sträck har det nu förändrats och blirvit lite mer variation igen. Spännande.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback