Jaaaaaaaaaa!!

Kent klarade sin tenta :D
Det innebär att han nu är ett steg närmre sin lärarexamen (om han klarat inlämningsuppgiften med så är han klar) och isf får han fast tjänst och mera pengar! Så nice! Plus att det ska firas och då får jag också njuta av det :) Hihi

Just nu håller jag på att laga middag åt honom. Hade bara tänkt käka typ matjessill o potatis, men eftersom det gick så bra på tentan så blir det rotfruktslåda och grillad kyckling istället! Gottgott!

Solen skiner förresten idag, kunde gå i bara linne *wow*, det visade sig vara novischmässa när jag skulle ner o skriva ut lite papper så jag fick massa gratisgrejer (bla 1 kg makaroner) och så har jag sökt massa jobb o skaffat kontakter. Helt plötsligt blev detta en väldigt bra dag! O just det, jag har lagt klart pusslet också! Men det fattades tre bitar och en var sönder. O hon som vi köpte det av på loppisen vilel ha mer än 10 kronor för det. Tur vi inte gav efter! Haha

Till helgen blir det kanske kräftfiske, vi snackade om det igår i alla fall. Annars lite partaj med lite folk här eventuellt.. Fick nyss sms om det i alla fall :) Kul om man kan hålla kontakten, e lite ensamt här när man inte pluggar o inte jobbar o typ inte känner nån. Men det ordnar sig!

Ha en trevlig kväll!
Jag ska bugga så det ska jag ha :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback