Lördag

Lördag idag och imorgon åker jag ner till Malmö igen... Blev dyra biljetter med.. suck. Men ska skaffa 10-kort sen så då blir det billiga resor varje vecka :D  Imrgon blir det till att packa o städa (typ skrivbordet där alla mina grejer ligger huller om buller). Kommer bli mkt packning med. Men blir hämtas på stationen i Malmö, sen tror jag att jag åker hem till mamma o pappa en stund o sen kör de mig till Zandra, så blir perfekt.

Nu ska jag gå o hänga upp lite tvätt härinne, sen kanske det blir stan en vända. Ska in ikväll med och äta middag :) Mysigt att äta på restaurang! Hade först tänkt åka på Ölands skördefest men nu vill jag mest va hemma o mysa med världens sötaste pojkvän :) Känns mer o mer varje dag att jag kommer sakna honom så sjukt mycket i veckorna. Sen de ringde mig i tisdags har vi legat vakna längre o längre för varje kväll och försökt ligga kvar på morgnarna o bara mysa o va med varandra. Men helgerna kommer bli så underbara i de tre månaderna som kommer! När man har längtat ihjäl sig efter varandra en hel vecka så....

Nej måste verkligen gå nu!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback