Malmö

Ja, så är det. Idag eller imorgon åker jag ner till Malmö. Anställningsintervjun är imorgon kl 14 så sen får vi se hur det har gått... Det är med lite blandade känslor. Väldigt jobbigt att precis ha flyttat hit, blivit sambos o allt det där, för att sen ta sitt pick o pack och flytta ner till Malmö igen. Men jag kommer ju i så fall bo i en resväska typ, och åka hem nästan varje helg (annars får Kent åka ner till mig). Men jag behöver pengarna och får återigen arbeta med det jag vill arbeta med, på fritids. Det ger så himla mycket, faktiskt. Och jobbet är ju trots allt bara i 3 månader.

Jobbade på caféet igår. Roligt. Nu kan jag typ allt, till o med göra te i den konstiga apparaten :D Som tur var va det ingen som beställde nåt svårare än te från den... haha.. hade vart värre med typ caffe latte eller espresso eller nåt sånt. Men det var kul igår och jag fick med mig en god pastasallad hem, och lite kladdkaka och morotskaka.

Nu ska jag nog gå ut och gå en runda... Sen får vi se om Hanna svarar. SKickade ett sms o frågade om hon va sugen på Kåren ikväll.. Eller så åker jag hem o sover hos Erik o pappa (mamma e i Sigtuna) och bara tar det lugnt. Eller så åker jag imorgon så får jag sova hemma en natt till. Men hade gärna tagit chansen att träffa lite folk när man ändå är nere med. Vi får se hur det blir!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra D

Jag tycker du ska stanna med din sambo o fortsätta ditt nya spännande liv! Något jobb måste där väl finnas uppe, och det är väl inte så lång tid tills du ska/kan påböra din utbildning igen? Följ ditt hjärta och lycka till! Kram

2007-09-26 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback