Nytt jobb

På måndag börjar jag jobba i Malmö. Fortfarande blandade känslor, kommer sakna Kent så sjukt mycket under veckorna. Men läraren jag ska arbeta tillsammans med verkar supertrevlig och de andra i personalen likaså så kommer säkert bli kul! En liten tjej frågade om jag skulle vika idag o blev ledsen att jag inte skulle det men jublade när jag sa att jag skulle komma på måndag... Haha!

Annars igår så var det kul att träffa Hanna o Annelie lite. Blev mycket tågresande.... 4 timmar allt som allt ju. Hann läsa lite bok, samtala med trevliga människor o ja, ha det ganska bra helt enkelt.

Nu ska jag vakna till liv ordentligt ahah o sen när det ljusnar ska jag ut o ta en liten promenad innan regnet kommer. Sen är det ju jobb i Alvesta idag!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis än en gång!

2007-09-28 @ 19:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback