Ojdå

Har visst inte uppdaterat på några dagar nu. Får väl berätta vad som hänt på senaste tiden då... I söndags var vi bara hemma. Hmm... eller nej, just det! Jag var på studentmingel inne i stan. Fast det var sådär, inte så mycket nytt o så ju. Och maten va rätt kass :( Jag som va jättehungrig. Det roliga var underhållningen, nån stand up-komiker som hette Mattias tror jag. Först trodde vi ju alla att det var Magnus Betnér som skulle uppträda då konferenciern sa att det var en av Sveriges främsta stand-upkomiker o Betnér uppträdde i lördags kväll här i Växjö (jag lyckades inte få tag i biljetter, tyvärr). Men den här snubben dög rätt väl han med, han va väl uppvärmare åt Betnér tror jag.

Igår sökte jag lite jobb, som vanligt. Va ute o sprang en runda med och på kvällen var vi på buggkurs. Den här buggkursen är mycket bättre än en förra! De går igenom allting så grundligt och mycket repetition. Kanon!
En annan kul grej igår, som jag egentligen inte får berätta haha, var att jag o Kent tävlade i ett multiplikationstest, man ska räkn ut 100 tal snabbast möjligt. Den som är snabbast med flest rätt vinner. Jag vann med alla rätt och snabbast tid :D Kent fick 1 fel (2 x 8 är inte 40.... hmm undra hur han tänkte där??). Lite taskigt mot honom eftersom han e mattelärare :) Men vi va snabba båda två. Tog inte tiden utan gjorde samtidigt men när jag gjorde i Tygelsjö tog det ju 1 min 14 sek eller nåt sånt, och nu var det väl runt samma, kanske lite långsammare...

Idag ska pappa komma förbi o hälsa på nån gång efter lunch :) Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback