Partaj

Igårkväll blev det, oplanerat, festande på Sivans med Elin, Emelie, Dana och Adina. Hade riktigt kul, kom inte till förfesten förrän klockan va nästan halv tio (vi hade vart på kurs i foxtrot innan hehe) men kom snabbt ikapp! :P Eller ja, jag tog det rätt lugnt igår så... Kom inte iväg till Sivans förrän klockan va halv tolv eller nåt o va väl inne strax före tolvslaget (Tack Filippa för att du släppte in mig utan att visa upp betald kåravgift, till nästa gång ska jag ha det med mig!). Sen dansade vi, snackade o drack cider tills de stängde vid ett.... Sen hem och försökte att inte väcka Kent och han vaknade inte heller förrän jag kröp ner i sängen... Men men, hoppas han somnade om iaf!

Idag ska jag promenera, som vanligt. Ute är det dock regn, regn, regn som vanligt.... Sen ska jag baka bröd :) och ikväll ska jag jobba på Café Tufvan, typ studentcafé här på Campus, så man jobbar ideellt men får lite käk under tiden och rabatt där sen. Kan va kul att träffa lite folk i alla fall. Jobbar typ från 17-22.30 ikväll... gäääsp... o hinner inte träffa Kent mkt heller då men jaja, imorgon är det fredag och HELG igen! Funderar på om vi ska ut i helgen, till nåt schlagerställe här i stan.... och imorgon kanske hyra den nya Beck-filmen *weee*

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback