Pussel!

Nu har jag påbörjat vårt 2000-bitars pussel :) Iiiiih så roligt!
Det förra 1000-bitars la vi på 2 dagar. Hmmm... börjar bli grymma nu. Det var dessutom lätt det snyggaste och roligaste pusslet vi lagt! Så klara färger och fint motiv. Vi har tagit bilder på alla pussel vi lagt, så kanske lägger jag ut bilder här nån dag sen... Målet med detta pusslet är att vi ska vara klara innan inflyttningsfesten, för det tar hela mitt matbord (när det är uppslaget..) 67x95 cm stort är det!

Igår var vi på buggkurs! Det var roligt :) Hehe... även om vi börjar om från början igen så - men det kommer ju innebära att grunderna sitter ännu bättre sen.

När vi kom hem bakade jag "frukostmuffins" som de kallas, jättegoda muffins med kardemumma o massa annat gott, receptet kommer
här. De rekommenderas verkligen! Vi gjorde med äpple som i receptet men de kan även göras utan (det kommer jag göra nästa gång tror jag).

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: gisela

det har inget med det å göra...
jag antar att jag behöver skriva av mig men i alla syften och händelser jag gått igenom så har det endast ställt till problem med bloggen. så nu är det slut..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback