Sakna...

Nu har jag packat mina väskor. Usch. Tråkigt. Jag vill inte vara ifrån Kent. Blir bara jobbigare för hela tiden att ens tänka på att vara ifrån varandra så mycket de närmsta månaderna... :( Men det är ju bara 3 månader ändå. 12 veckor. Det går fort. Och vi kommer ju ses varje vecka. Men det blir bara 8 nätter tillsammans varje månad. 8 morgnar att vakna upp och bara ligga och titta på varandra och mysa och njuta av att vara så nära. 22 utan varandra. Tur att de 22 i alla fall är i veckorna då man oftast knappt har tid ändå. Bara kan pussa hejdå innan den andra försvinner till jobbet. Det kommer jag sakna. Och jag kommer sakna kvällarna tillsammans, buggkursen, att gå långa promenader, att busa med varandra, att laga mat tillsammans, att mysa framför teven på kvällarna, att gå o lägga sig tillsammans och gosa in sig under vårt stora, sköna täcke. Gud vad jag kommer att sakna....
 
Min älskling - världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback